O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

wtorek, 31 lipca 2012

Polowanie uważam za udane!

Dzisiaj idąc za przykładem Piotrka (http://pozasezonem.blogspot.com/)  chwalę się swoimi ostatnimi zdobyczami. Wszystkie książki kupiłam w bardzo atrakcyjnych cenach - od 7 do 13 złotych. Zaopatrywałam się w tanich księgarniach i w... Biedronce, która ostatnio ma wiele ciekawych pozycji książkowych do zaoferowania.
Wśród zakupionych lektur znalazły się przeczytane już przeze mnie ("Amok", "Łowca snów"), takie o których słyszałam, ale nie miałam okazji ich przeczytać (na przykład "Wyspa wypacykowanej kapłanki miłości", "Wakacje z piekła" ), oraz takie o których nigdy nie słyszałam ("Arabska żona", "Trzeci poziom ").
Oto moje zdobycze (a załapał się również kawałek mojej stopy...):
WSZYSTKIE OKŁADKI
STOSIKI
DUŻY STOS
 Jeszcze nie rozgryzłam jak umieszczać tutaj dobrej jakości zdjęcia - bo te, które na komputerze wyglądają ładnie, tutaj już nie koniecznie, musicie wybaczyć jakość...

Oto spis książek:
Instynkt śmierci                             Amok
Szepty zmarłych                            Na tropie wampira
Na tropie jednorożca                     Wyspa wypacykowanej kapłanki miłości
Rzeczy niekształtne                       Trzeci poziom
Wakacje z piekła                           Wieczna noc
Lodowaty grób                              Stany prymitywne
Krew aniołów                                Przemytnik cudu
Łowca snów                                  Arabska żona

 Oczywiście niedługo można spodziewać się recenzji, ale pierwszeństwo mają książki z biblioteki, bo jak wiadomo czas goni ;)

2 komentarze:

  1. "Szepty Zmarłych" Becketta to trzecia część serii, w której występuje David Hunter. Sam niedawno kupiłem pierwszą (Chemia Śmierci), Amber wydał ją w edycji kieszonkowej, niedługi pojawi się tam też druga część :) Czytałaś obie? Czy zaczynasz od trzeciej? :)
    Interesujące zdobycze. Tak sobie wrzucam tytuły w google i znalazłem kilka dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że to trzecia część :( Czytałam "Szepty zmarłych" w zeszłym roku, teraz w związku z tym, że mam je u siebie w domu chciałam jeszcze raz przeczytać, ale skoro to faktycznie trzeci tom, to muszę najpierw dorwać poprzednie. Dzięki za uświadomienie :)
    Tylko nie mam pojęcia czy je znajdę.

    OdpowiedzUsuń