Książki
Pojawi się trochę dawno zapowiadanych książek, jak i kilka nowych. W tym zestawieniu dominować będzie tematyka związana z wampirami. Poświęcę też kilka chwil na opisanie wrażeń związanych z czytaniem pierwszej części bestsellerowej trylogii napisanej przez E.L. James. Opiszę też dawno obiecywaną książkę Moore'a, którą wreszcie udało mi się przeczytać. Zupełnie nie wiem czego spodziewać się po książkach Rymkiewicza i Pamuka, już nie mogę się doczekać aż zacznę czytać.
Pięćdziesiąt twarzy Greya
Wioska przeklętych
Martwy jak zimny trup
Pocałunki wampira
Świat Wampirów
Wieczni
Miasteczko Salem
Wzgórze Rzeźnika
Śnieg
Wieszanie
Wroniec
Wyspa wypacykowanej Kapłanki Miłości
Seriale
W najbliższym czasie pojawią się u mnie recenzje dwóch pierwszych sezonów serialu "Grimm", długo zapowiadana recenzja TWD 3 (jestem mniej więcej w połowie sezonu) oraz Haven 3. Powoli zbieram siły przed recenzją Supernatural, ale jakoś opornie mi idzie. Oprócz tego pojawi się serial Once upon a time, który właśnie zaczęłam oglądać. Ostatnia nowość to serial In the Flesh, którego pierwszy odcinek miał premierę niespełna tydzień temu.
Grimm - sezon 1 i 2
The Walking Dead - sezon 3
Haven - sezon 3
Once Upon a Time - sezon 1
In the Flesh - sezon 1
Supernatural - sezony 1-7
The Walking Dead - sezon 3
Haven - sezon 3
Once Upon a Time - sezon 1
In the Flesh - sezon 1
Supernatural - sezony 1-7
Filmy
Pokój 1408
Epoka lodowcowa 4
Paranormal Activity 4
Zapowiada się bardzo interesująco :) A "Epoka lodowcowa" świetnie będzie kontrastować z całym Twoim blogiem ;)
OdpowiedzUsuńWiem :P Jednak wychodzę z założenia, że nie można się ograniczać w jakikolwiek sposób :P
OdpowiedzUsuńPodoba mi się wmieszanie Epoki Lodowcowej :D
OdpowiedzUsuńAch, Grimm, muszę w końcu nadrobić :]. To jeden z tych seriali, gdzie główny bohater irytuje mnie strasznie, a cała reszta mi się podoba.
Muszę powiedzieć, że też tak miałam na początku!
OdpowiedzUsuńPokój 1408 obejrzałem dwa razy - raz w kinie, raz na DVD - różnią się kilkoma scenami (DVD trwa o kilka[naście] minut dłużej) i zakończeniem (!). Świetny film, mam do niego słabość (King, tak, dlatego) :)
OdpowiedzUsuńParanormal Activity 4 - też widziałem. Niespecjalnie udane, jedynka najlepsza ;-)
1408 też widziałam dwa razy, w TV, ale nie miałam pojęcia o drugim zakończeniu!
OdpowiedzUsuńCo do PA zgadzam się z Tobą w 100%