O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

sobota, 22 czerwca 2013

Pierwsze gry - zapowiedzi


Dzisiaj pierwsze zapowiedzi dotyczące gier. Niedługo napiszę co sądzę o kilku produkcjach - zarówno starszych, jak i nowszych.  Pojawi się kilka słów o piątej części serii The Elder Scrolls - Skyrim, napiszę o naszej rodzimej produkcji, czyli o Wiedźminie II. Będziecie też mogli przeczytać notkę o dwóch częściach Assassin's Creed.














2 komentarze:

  1. O właśnie, półtora roku temu kupiłem drugiego AC i do dziś w niego nie zagrałem. Muszę go w końcu przemaglować, przy okazji przechodzenia pierwszej części bawiłem się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje idą, trzeba zacząć napieprzać w gierki :D

    OdpowiedzUsuń