O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

czwartek, 13 czerwca 2013

Zapowiedzi i wycofiedzi :P

Jestem najgorzej zorganizowanym człowiekiem na świecie. Wszystko gubię, o wszystkim zapominam, ciągle coś przekręcam... Wiecznie wiszące nade mną widma kary za książki z biblioteki, zmuszają mnie do odwołania niektórych zapowiedzi. Nie wyrobiłam się z czytaniem "Śniegu", "Wzgórza rzeźnika" i "Miasteczka Salem". Oprócz tego muszę przesunąć ukazanie się recenzji "Wiecznych" i "Świata wampirów" na bliżej nieokreśloną przyszłość - obie wykorzystam w swojej kolejnej pracy, więc będę musiała je mieć "na świeżo" - innymi słowy - będzie praca, będzie i recenzja ;) "Wieszanie" zwyczajnie porzuciłam - przykro mi, ale według mnie, tego nie da się czytać!

A teraz właściwa część, czyli przedstawienie kolejnych zapowiedzi (na szczęście w większości już przeczytanych, więc może obędzie się bez odwoływania ;) ). Jako że maj upłynął mi pod znakiem polskiej literatury najnowszej, to właśnie ona będzie dominować w zestawieniu.


"Wypalanie traw" - W. Jagielski
"Kochanie, zabiłam nasze koty" - D. Masłowska
"Buick 8"- S. King
Księga bez tytułu - Anonim
"Sąsiedzi" - T. Gross
"Paw królowej" - D. Masłowska
"Sny i kamienie" - M. Tulli
"Włoskie szpilki" - M. Tulli
"Gra o tron" - G. R. R. Martin
Halloween po polsku - zbiór
"Widnokrąg" -  W. Myśliwski
"Zrób sobie raj" - M. Szczygieł

Serialowo-filmowe zapowiedzi nie ulegają zmianie, więc nie będę ich drugi raz wrzucać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz