O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

wtorek, 27 sierpnia 2013

Spojrzenie w przyszłość

O czym można będzie przeczytać na moim blogu? Jako, że intensywnie wykorzystałam wakacje, to trochę się tego nazbierało, ale niestety z czasem na pisanie teraz będzie kiepsko... Wrzesień przyniesie ze sobą dla mnie nowe doświadczenia - nowa praca = mało czasu. Potem październik - szkoła + praca... No nic, jakoś sobie poradzę ;)



Książki

Książkowe zapowiedzi musiałam podzielić na dwie części, bo było ich za dużo. Pierwsza część zapowiedzi to dalsze tomy sagi "Pieśń Lodu i Ognia".
Druga część to kilka luźnych książek, a kilka serii. Nie mogę się doczekać jak je wszystkie przeczytam, w wielu z nich pokładam spore nadzieje. 


George R. R. Martin:
"Starcie Królów"
"Nawałnica mieczy: Stal i Śnieg"
"Nawałnica mieczy: Krew i Złoto"
"Uczta dla Wron: Cienie Śmierci"
"Uczta dla Wron: Sieć Spisków"
"Taniec ze Smokami I"
"Taniec ze Smokami II"



"Jeźdźcy Smoków" - Ann McCaffrey
"W pogoni za Smokiem" - Ann McCaffrey
"Biały smok" - Ann McCaffrey
"Scarlett: Pocałunek Demona" - Barbara Baraldi
"Wampir pozna Panią" - Lynsay Sands
"W objęciach lodu" - Nalini Singh
"Zombie Survival" - Max Brooks
"Wiecznie Żywy" - Isaac Marion
"Zarażeni" - Sarah Langan
"Igrzyska Śmierci" - Suzanne Collins
"W Pierścieniu Ognia" - Suzanne Collins
"Umarłe dusze" - Michael Laimo
"Księga bez tytułu" - Anonim
"Miasto Kości" - Cassandra Clare
"Przysięga krwi" - Richelle Mead

Seriale

Seriale już prawie wszystkie obejrzane (oprócz Haven), czekają na chwilę, w której się wezmę za ich opisywanie. Wszystkie części Spartakusa traktuję jako osobny serial, a nie jak poszczególne sezony, stąd taki podział.


Spartakus: Krew i piach
Spartakus: Zemsta
Spartakus: Wojna przeklętych
Spartakus: Bogowie areny
Teen Wolf - sezon 3
Haven - sezon 3
The Walking Dead - sezon 3
Supernatural - sezony 1-8


Filmy

Nie mam pojęcia kiedy opiszę te cholerne filmy, jakoś nie mogę się zebrać, ale nie odpuszczę tak łatwo.


Paranormal activity 4
1408

Gry

Wakacje to dla mnie czas grania, więc trochę pozycji się nazbierało. Cały czas szukam nowych gier, jeśli gracie w jakieś ciekawe tytuły, to piszcie :)


The Elder Scrolls V: Skyrim
Wiedźmin II: Zabójcy Królów
Assassin's Creed III
Assassin's Creed: Brotherhood
Dragon Age II
American McGee's Alice
Divinity II: Ego Draconis
Divinity II: Flames of Vengeance



1 komentarz:

  1. Zapowiada się wiele interesujących tekstów na blogu, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń