O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

środa, 11 kwietnia 2012

Nowy początek

Bardzo długo przymierzałam się do tego, aby zacząć pisać bloga. O czym będzie? Właściwie o wszystkim.
Na pewno najwięcej będzie recenzji książek i filmów. Może kiedyś pokuszę się o parę historii, o recenzje kosmetyków, kilka słów o ciuchach, dietach.
Znajdziesz tu także kilka słów o moich poglądach, trochę kontrowersji, dużo ironii i cynizmu. Nie spodziewaj się drogi czytelniku gładkich słów i nudnych recenzji. Mam nadzieję, że czytając moje wpisy na blogu, będziesz mógł zdecydować czy warto sięgnąć po konkretną książkę lub film. Jako, że czytam w ogromnych ilościach, materiału do opisania mam dużo.
Masz jakieś sugestie? Możesz napisać :) Pierwszy raz zajmuję się czymś takim i nie wiem jak sobie poradzę - ale co tam - od dawna nosiłam się z zamiarem wyrzucenia z siebie tego co myślę o literaturze i współczesnej kinematografii.
Horror Princess

1 komentarz:

  1. Szkoda, że ogień, który tu zapłonął, słomę miał za paliwo... >:-(

    OdpowiedzUsuń