O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

wtorek, 11 września 2012

Wrześniowy mini stosik

Przedstawiam Wam mój mini stosik, który udało mi się skompletować w nietypowy sposób. Książki kupiłam na wyprzedaży rzeczy używanych, zapłaciłam śmieszne pieniądze - po 3 złote za sztukę. Wszystkie wydane zostały w języku angielskim, ale dla mnie to żadna przeszkoda. Jestem zaskoczona, że nie są zniszczone (oprócz jednej). Do tego wszystkie dotyczą bliskiej mi tematyki, są oczywiście nazwiska dobrze znane... Już nie mogę się doczekać kolejnego czwartku i kolejnego polowania na niechciane przez kogoś książki, które u mnie zamieniły się nagle w skarby :)











Lista:
James Herbert "Domain"
James Herbert "Once"
Dean Koontz "77 Shadow Street"
David Baldacci "The Sixth Man"





Jak tylko uporam się z dotychczasowymi recenzjami, z którymi trochę już zalegam to przyjdzie czas na te książki :)

2 komentarze:

  1. Zazdrość, czuje zazdrość... :D
    Rewelacyjne łupy. Zwłaszcza że tylko książka Koontza ma swoje polskie tłumaczenie, pozostałe trzy chyba nigdy się u nas nie pojawiły. Czekam na jakieś opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że nie zostały przetłumaczone. A co jeszcze dziwniejsze nie spotkałam nigdzie tej książki Koontza :>
    Na razie mam sporo zaległości, muszę opisać starsze książki, żeby nie pozapominać moim starym zwyczajem ;)

    OdpowiedzUsuń