O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

sobota, 29 września 2012

Zapowiedzi, tym razem właściwe...

Ostatnio wrzucając zapowiedzi pomyliłam się - zamiast zapowiedzieć "Wielką Księgę Opowieści o Czarodziejach" wstawiłam zdjęcie "Wielkiej Księgi Horrorów 2".
Dzisiaj już bez pomyłek, oto książki których recenzje ukażą się w najbliższym czasie:

Książki



"Hymn smutku"
"Pociąg upiorów"
"Wielka księga opowieści o czarodziejach"
"Wzgórze rzeźnika"
"Taniec ze Smokami I"
"Taniec ze Smokami II"
"Starcie królów"
"Błazen"
"Wyspa Wypacykowanej Kapłanki Miłości"


Czeka mnie ponowne spotkanie z Michael'em Korytą Chrisopher'em Moore'm oraz Bentley'em Little. Wreszcie udało mi się zdobyć także 3 tomy "Pieśni Lodu i Ognia" Georga R. R. Martina, już nie mogę się doczekać aż przeczytam! Pojawi się także coś zupełnie nowego dla mnie - książka Laury Lippman, nie wiem zupełnie czego mogę się spodziewać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz