O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

środa, 7 listopada 2012

A w najbliższym czasie na blogu...

Podobno do trzech razy sztuka... Więc dzisiaj trzeci raz poprawiam zapowiedzi ;)
Kilka nowych pozycji książkowych, kolejny serial i film do którego opisania zbieram się już bardzo długo.

Książki


"Apokalipsa"
"Wioska Przeklętych - Halloween po polsku"
"Wzgórze rzeźnika"
 "Hymn smutku"
"Świat Nocy 2"
"Rzeźnia numer pięć"


Seriale


Tajemny krąg 
sezon 1

Filmy

 
Pokój 1408

2 komentarze:

  1. Przepraszam,że nie na temat:)Mam nadzieję,że nie sprawi Ci to kłopotu ale nominowałam Cię do zabawy:) Szczegóły tutaj: http://gosia72.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu dziękuję bardzo za nominację, ostatnio mam bardzo kiepsko z czasem, jak tylko znajdę chwilę i odrobię zaległości to na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń