O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

sobota, 29 grudnia 2012

Nowości, ciekawostki, informacje - filmy i seriale

Już kawałek czasu zbierałam się do stworzenia notki zawierającej różne ciekawostki/informacje do których dotarłam, a które mnie zainteresowały. Pojawią się także informacje o nowościach kinowych w 2013 roku, kilka rekomendacji itp. Będzie to spory miszmasz, ale może znajdziecie coś, co i Was zaciekawi :)

Joe Hill i... Daniel Radcliffe
Książka Joe'go Hilla, "Rogi" (wydana w 2010 roku) doczeka się ekranizacji. W 2013 trafi na ekrany kin. W rolę główną wcieli się znany z Harry'ego Potter'a Daniel Radcliffe. Aktor zagra młodego chłopaka, Iga, który po tym jak został oskarżony o gwałt i morderstwo własnej dziewczyny, odkrywa, że z jego ciałem dzieje się coś dziwnego - na głowie wyrastają mu rogi... Oprócz tego bohater wkrótce odkrywa, że ludzie zaczynają wyznawać mu swoje grzechy. Zapowiada się interesująco, chętnie przeczytam książkę i obejrzę film :) Muszę także zobaczyć poprzedni film z Danielem, "Kobietę w czerni", podobno jest świetny.
A oto fotka z planu:

Max Brooks i Brad Pitt
Wczoraj w nocy skończyłam akurat czytać książkę Maxa Brooks'a pod tytułem "Wojna Zombie". Dzisiaj, zupełnie przypadkiem natrafiłam na zwiastun kolejnego film z truposzami w roli głównej. Jakież było moje zdziwienie, gdy przeczytałam, że film "World War Z" powstaje właśnie na podstawie przeczytanej przeze mnie książki. O moich wrażeniach na jej temat napiszę w następnej notce, co do filmu to jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie. Po obejrzeniu trailera jestem bardzo optymistycznie nastawiona, wygląda na to, że zombie zostaną sportretowane w nieco inny niż zwykle sposób.
Historia skupia się na postaci Gary'ego Lane'a (Brad Pitt), który w 10 lat po pandemii zombie przeprowadza wywiady ze świadkami najciekawszych zdarzeń. Gary pracuje dla ONZ i stwarza coś w rodzaju raportu. Patrząc po zwiastunie, historia będzie odbiegać znacznie od tego, co możemy przeczytać w książce, ale w tym wypadku wydaje mi się, że wpłynie to pozytywnie na film. Już nie mogę się doczekać tego filmu - premiera w czerwcu 2013, na pewno obejrzę, a Wy?
3 kadry z filmu "World War Z":



Zwiastun:

Teen Wolf - zmiany
Niedawno dowiedziałam się, że z obsady tak lubianego przeze mnie serialu "Teen Wolf" odchodzi Colton Haynes, grający Jacskona Whittemore'a. Powody tej decyzji są nieznane, ale oczywiście powstały różne plotki na ten temat. Według jednej z wersji poszło o wynagrodzenie, według drugiej chodzi o inne zobowiązania zawodowe Coltona, a według kolejnej... Haynes zamieszany był w aferę gejowską i dlatego producenci usuwają go z serialu dla młodzieży. Może jest w tym ziarenko prawdy - w internecie pojawiły się jakiś czas temu zdjęcia młodego Coltona, który jest ledwie ubrany i namiętnie całuje jakiegoś chłopaka... Mam nadzieję, że jednak producenci i Haynes dojdą do porozumienia i w 3 sezonie "Teen Wolf" zobaczymy jeszcze Jacksona (serial bardzo by ucierpiał! ;)) Aktor pojawi się w serialu "Arrow" więc będzie można jeszcze popodziwiać jego wdzięki. Mała ciekawostka - Haynes startował w przesłuchani do roli Edwarda w "Zmierzchu"...
Będzie mi brakowało tego uśmiechu...


Co do samego "Teen Wolf" - trzeci sezon jest już nagrywany, pojawiły się zdjęcia z planu, nowe postacie. Dwie role trafią do braci Carver - Charlie'go i Maxa (w Polsce znani między innymi z serialu "Gotowe na wszystko"). O pozostałych postaciach nie będę pisać, żeby nie spoilerować zbytnio:) Już nie mogę się doczekać trzeciego sezonu!
Bracia Carver oraz Tyler Posey i Dylan O'Brien


Intruz w kinach

Już w kwietniu 2013 pojawi się w kinach film na podstawie książki Stephanie Meyer - "Intruz". Chociaż mam raczej pogardliwy stosunek do tej pisarki, to utwór ten wyjątkowo przypadł mi do gustu, ciekawa jestem, czy przełoży się to na film.
Film będzie opowiadał losy Melanie Stryder, która podczas inwazji kosmitów została "zainfekowana". W jej ciało wszczepiono duszę, która nazywa się Wagabunda. Kosmici zabijają w ludziach świadomość, przejmując ich ciała. Oznaką ich obecności są dziwnie świecące oczy. Jednak w przypadku Melanie coś poszło nie tak jak powinno, jej świadomość nie została utracona... Dziewczyna walczy o życie i poszukuje Jareda, swojego ukochanego.
Zapowiada się interesująco, zachęcam do obejrzenia trailera:


Zakochany...
Jakiś czas temu wpadłam na trailer filmu o zakochanym... zombie! Powstaje on na podstawie książki Isaac'a Marion'a pod tytułem "Ciepłe ciała" (w oryginale "I Am A Zombie Filled With Love"). Bardzo dziwny pomysł, ale po obejrzeniu zwiastuna jestem nastawiona entuzjastycznie. Może być wesoło!
Film będzie opowiadał historię R, który stał się zombie. Pewnego dnia chłopak zakochuje się w dziewczynie o imieniu Julie. W jego organizmie zaczynają się dziwne procesy, zdaje się, że wraca do życia, a w raz z nim inne zombie. Zmiany omijają tylko najbardziej zdegenerowanych umarłych, którzy przemienili się w coś na kształt szkieletów.
Nie wiem co z tego wyjdzie, ale na pewno obejrzę bo zapowiada się zabawnie. Dostępny jest zwiastun oraz pierwsze 4 minuty filmu, premiera już w marcu 2013, zachęcam do zapoznania się z trailerem!


Po tych paru informacjach, na ktore trafiłam przez przypadek, postanowiłam, że obejrze zapowiedzi na przyszły rok, może trafi się coś ciekawego, oto rezultat:

Hansel i Gretel: Łowcy Czarownic
Każdy z nas słyszał bajkę o Jasiu, Małgosi i złej czarownicy. Twórcy filmu postanowili zabawić się konwencją i  nagrać "kontynuację" tej znanej nam historii. Hensel i Gretel to dorosłe wersje Jasia i Małgosi. Od spotkania ze złą wiedźmą minęło już 15 lat. Bohaterowie postanowili zostać łowcami czarownic. Z okolicznej wioski w ciągu dwóch tygodni zniknęło już pięcioro dzieci. Rodzeństwo spróbuje zapolować na czarownicę, lub coś innego, co zagraża najmłodszym...
Interesująca koncepcja, jestem ciekawa czy wyjdzie z tego coś dobrego, czy jakaś totalna klapa. Film wchodzi do kin już w styczniu. Występują między innymi: Jeremy Renner, Gemma Arterton, Famke Janssen oraz Peter Stormare.
Tutaj trailer:

Mama
Zapowiada się ciekawy horror twórców między innymi "Labiryntu Fauna" - uwielbiam filmy grozy, w których pojawiają się dzieci. Działa to strasznie na moją wyobraźnię - jak to kiedyś ktoś powiedział - w ciemności bardziej przeraziłabym się dziecka z misiem w ręku, niż jakiegoś stwora... Zapowiada się klasyczny, dobry horror, zobaczymy czy tak będzie na prawdę.
Dwie siostry zostają znalezione w opuszczonym domku w lesie. Ich matka została wcześniej zamordowana, a dziewczynki zaginęły. Po odnalezieniu są zdziczałe i przerażone. Dzieci trafiają pod opiekę wujka i jego żony. Okazuje się, że nie tylko dziewczynki przybyły do domu nowych opiekunów...



Piękne istoty?
Będąc ostatnio w kinie zobaczyłam zapowiedź tego filmu i stwierdziłam, że to coś, co chętnie obejrzę. Jest on oparty na pierwszej części bestsellerowej książki autorstwa Kami Garcia i Margaret Stohl, o takim samym tytule.
Szesnastoletni Ethan poznaje tajemniczą Lenę. Okazuje się, że dziewczyna skrywa mroczną tajemnicę a nad jej rodziną od dawna wisi klątwa. Opis wygląda jak typowa słodka historia o miłości, ale patrząc na trailer nie odnosi się takiego wrażenia:

Zainteresowało mnie też kilka tytułów z tego roku, których nie miałam jeszcze okazji obejrzeć, między innymi "Savages: ponad bezprawiem", "Paranormal Activity 4", "Niewierni", "Hobbit", "Devil Inside". Który  z filmów mijającego roku warto jeszcze zobaczyć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz