O mnie

Moje zdjęcie
Czytaj to co piszę, ja kryję się za słowami.

"Dużo Szaleństwa, więcej Grzechu" E.A. Poe

"Jeśli cnotliwą postać może przybrać diabeł, no, to panowie, macie go przed sobą." John Webster

piątek, 8 lutego 2013

Wielka mała historia

Dean Koontz 
"Wielkie małe życie. Wspomnienia o radosnym psie"


Wydawnictwo: W.A.B.
ISBN:
978-83-7414-773-6
Data wydania:
2010
Miejsce wydania: Warszawa
Tytuł oryginału:
A Big Little Life. A Memoir of a Joyful Dog.


Tutaj była fajna i w miarę treściwa recenzja książki Koontza. Niestety przepadła przez mój głupi błąd :( W skrócie napiszę więc to co najważniejsze.
Koontz w książce otwiera przed czytelnikami drzwi, których wcześniej nie chciał nawet uchylać. Przy okazji opisu historii pewnego wyjątkowego psa o imieniu Trixie, pisarz opowiada o swoim życiu, poglądach i rodzinie. Zaprasza nas do swojego świata. Szczerze mówiąc bardzo spodobało mi się to, co tam zastałam. Koontz wydaje się być niesamowicie ciepłym i dobrym człowiekiem. Każdy kto kocha zwierzęta w takim stopniu, musi być taki. 
Historia o goldence Trixie jest wyjątkowa. Wzrusza, wzbudza śmiech i skłania do refleksji nad tym, jakimi wspaniałymi przyjaciółmi są psy. To wspaniała książka dla każdego, kto kocha psy. Dzięki temu utworowi dowiedziałam się dlaczego Koontz w innych swoich dziełach tak doskonale radzi sobie z opisem postaci zwierząt. Są one pełne głębi i charakteru, zupełnie jak pierwowzór - Trixie. Bardzo zachęcam Was do przeczytania tej książki - nie dajcie się zmylić nieciekawej i wyglądającej na przedpotopową okładce - środek Was oczaruje.
Moja ocena to 10!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz